Regulamin

Jesteśmy sklepem stacjonarnym, a nie internetowym.
Nasza oferta zmienia się płynnie i zawiera tysiące produktów i ich różnych odmian.
Zamieszczona oferta jest poglądowa i ma za zadanie ułatwienie odpowiedniego wyboru, przed przyjściem do sklepu i
nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Wypełnienie formularza zamówieniowego ma na celu szybsze przygotowanie towaru i dokumentów przy odbiorze osobistym, a
nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty handlowej.
A teraz po ludzku dla ludzi ;-)) Zadzwoń, przyjdź, zapytaj, a doradzimy, pomożemy i wspólnie wybierzemy najlepszą opcję.
Przecież chcemy żebyś był zadowolony i do nas wrócił, oraz przysłał swoich znajomych (bo dzięki temu nasze dzieci mają na chlebek :-))).

 

Zwrotów i nieprzemyślanych zakupów nie przyjmujemy

 w razie wątpliwości co do zasadności takiego postępowania, informacji udziela:

 

 Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej (delegatura)
ul. Bohaterów Westerplatte 11/109 , Zielona Góra
(+48) 068 322 18 36, 68 322 18 35
e-mail: pih@gala.net.pl

 

 

Warunki Umowy Serwisowej

 -Diagnoza sprzętu jest płatna (od 30PLN do 120PLN odliczana od kosztów  naprawy w naszym serwisie).

 -Nie odpowiadamy za ważne DANE i ich skasowanie podczas serwisowania sprzętu komputerowego.

 -W przypadku nie odebrania sprzętu po zakończeniu naprawy w ciągu 60-dni zgodnie z art.180 i 181 Kodeksu Cywilnego – traktowane jest to jako porzucenie rzeczy w celu wyzbycia się od własności, a Klient traci prawo do sprzętu pozostawionego w serwisie. Czas naprawy szacuje się na 7-dni , więc przyjmujemy że porzucenie następuje po 67-dniach od Daty Przyjęcia Zlecenia.

 -Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy (elementy nowe) i 3 miesięcy (elementy używane) i dotyczy wyłącznie elementów i czynności ich wymiany, które były przedmiotem naprawy. Uszkodzenia mechaniczne, naturalnego zużycia i przyczyn losowych nie podlegają gwarancji.

 -Ewentualna odpowiedzialność odszkodowawcza ograniczona jest do wartości naprawianego sprzętu (po amortyzacji) i nie obejmuje innych strat lub utraconych korzyści.

 -Operacje logiczne tj. konfiguracja, instalacja i ustawienia oprogramowania nie podlegają gwarancji ani rękojmi, ze względu na wiele tysięcy opcji dynamicznych zmian, na które mają wpływ różne programy, ich aktualizację, obsługa użytkownika, wirusy i oprogramowanie złośliwe, a które są poza wpływem i kontrolą serwisu i należy je traktować jako wartość dydaktyczną i naukową która jest przyswajana indywidualnie, przez każdego użytkownika inaczej.